Barion Pixel

Gyakran Ismételt Kérdések

1. Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésem?

Mivel minden termékünk raktáron van, a rendelés leadásától számítva 1-4 munkanap a szállítási idő.

Általában a 14.00-ig beérkezett rendeléseket már másnapra tudjuk küldeni.

 

2. Van lehetőség személyes átvételre?

A jászberényi átvevőpontunkban a termékeket átveheted.

Az átvevőpont pontos cím: 5100, Jászberény, Tóth János utca 37.

 

3. Nem lett jó a ruha, tudok cserélni?

Igen, természetesen ki tudjuk cserélni a terméket. Erre az átvételtől számítva 14 naptári nap áll rendelkezésre.

 

4. Visszaküldhetem a termék(ek)et?

Igen, minden termékünkre 14(naptári) napos visszavásárlási garanciát vállalunk.

Ide kattintva minden információt megtalálsz <<<<<<

 

5. Mennyibe kerül a szállítás?

25.000 Ft-tól ingyenes szállítást biztosítunk.

20.000 Ft alatt: Futárszolgálat: 1990 Ft | FOXPOST 1490 Ft

6. Később szeretném megkapni a rendelésem, van rá lehetőség?

Az utánvétes rendeléseket 2 munkanapig tudjuk tartani. Ha ez így megfelel neked, akkor a megjegyzés rovatba írd bele, hogy melyik napra kéred a szállítást. 

Ennél későbbi időpontra történő kiszállítást csak előre utalás vagy bankkártyás fizetés esetén tudunk biztosítani. 

 

7. Nem tudom a megadott időpontban átvenni a csomagom, mi a teendőm?

A kiszállítás napján kapott SMS- ben megtalálod a futár telefonszámát, vedd fel vele a kapcsolatot és egyeztess vele egy új időpontot.

 

8. Mi történik, ha nem veszem át a rendelésem?

Amennyiben nem veszed át a rendelésed, a továbbiakban nem fogunk utánvétes rendelést küldeni Neked!  Kizárólag, csak bankártyás fizetés és előre utalás esetén fogjuk feladni a csomagod.

 

9. Nem tudok méretet választani, mit csináljak?

Termékeink nagy része méret nélküli, ezért nem kell méretet választani. A képek alatt minden esetben található egy mérettáblázat, ezt mindenképpen ellenőrizd le, mielőtt megrendeled a ruhát. Az első szám a ruha kiterített állapotában mért mérete, a második szám pedig az enyhén nyújtott állapotban mért méret.

 

10. Szeretnék még másik terméket is, de már elküldtem a rendelést, mit tehetek?

Vedd fel velünk a kapcsolatot munkaidőben a 06-70-677-55-79- es telefonszámon vagy írj e- mailt az info@fashionforyou.hu e-mail címre és ha még nem adtuk át a futárszolgálatnak a csomagot, akkor bele tudjuk tenni a rendelésedbe a választott terméket.

 

11. Nem kaptam visszaigazoló e- mailt, mi lehet a gond?

Első körben nézd meg a spam/promóciók mappát. De az is előfordulhat, hogy véletlenül elírtad az e-mail címed és ezért nem érkezhetett meg a visszaigazolás. Ha nem kaptál visszaigazolást, akkor vedd fel velünk minél gyorsabban a kapcsolatot, hogy meg tudjuk nézni, hogy mi lehet a probléma és tudjunk segíteni.

 

12. Meggondoltam magam, szeretném töröltetni a rendelést. Mit tehetek?

Kérünk, hogy időben jelezd ezt felénk elérhetőségeink bármelyikén, hogy tudjuk törölni a rendelésed. Ha már a futárszolgálatnál van a csomagod, sajnos már nem tudjuk törölni. Ebben az esetben vedd át a csomagot és küldd vissza hozzánk (mellékelve egy bankszámlaszámot), ahová visszautalhatjuk a rendelés összegét.

13.  Hibás terméket kaptam, mit tehetek?

Tájékoztatunk, hogy minden egyes ruhát átnézünk kiküldés előtt, amiről videó felvétel készül. Ennek ellenére természetesen előfordulhat, hogy valamilyen hiba elkerüli a figyelmünket.

Ha úgy látod, hogy hibás terméket kaptál, minél hamarabb jelezd azt emailben elérhetőségünkön.

Minden esetben képet kérünk a hibáról! Amikor megérkezik a fénykép, akkor visszanézük a csomagolásról történt felvételt és rövid határidőn belül válaszolunk.  Ha valóban hibás terméket küldtük volna, biztosíthatunk, hogy számodra a legkedvezőbb megoldást kínáljuk Neked.

14. A mai napon megkaptam a számlát, viszont a rendelésem még meg sem érkezett és egyébként is én utánvéttel adtam le a rendelésem!

Miért van ez?

A számlát már azon a napon kiállítjuk és kiküldjük , amikor a csomagot átadjuk a futárszolgálatnak. Ha utánvéttel rendeltél, természetesen fizetni csak a csomag kiszállításakor, átvételénél kell.

 

15. A futárszolgálattal kapcsolatban:

Szerződött partnerei vagyunk az Express One futárszolgálatnak. Az Express One a saját időbeosztás alapján dolgozik, amibe nekünk beleszólásunk sajnos nincs!

A különböző megjegyzéseket (például, hogy délutáni szállítást kérek, stb.) természetesen mi fel fogjuk tüntetni a megjegyzésben a csomagcímkén, de nem biztos, hogy ezt az Express One figyelembe fogja venni, ezért az a legjobb, ha szállítás reggelén kapott sms-ben lévő telefonszámot felhívod és jelzed a kérésed a futárnak. Minden bizonnyal figyelembe veszi kérését és meg is próbálja teljesíteni.

A FashionForYou.hu női ruha webshop legfőbb információs oldalait pedig alábbiakban találod.